Практика в Тростянецькому районному суді Вінницької області

 Студентка третього курсу Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Сніжана Шпирко поділилася враженнями про практику в Тростянецькому районному суді Вінницької області.

*️⃣От і підходить до закінчення моя практика в Тростянецькому районному суді Вінницької області і хотілося б поділитись враженнями про неї. 

✅Прийшовши в перший день на практику, мені звичайно було тривожно, але і одночасно дуже цікаво побачити судовий процес з середини і, підсумувавши весь досвід який я там отримала, можу твердо сказати, що дізналась безліч цікавого та корисного для себе про свою майбутню професію. 

Спілкування з суддями, їх помічниками, секретарями судових засідань та іншими працівниками суду дало мені можливість вдосконалюватись та дізнаватись нове для себе. Дружній колектив та затишна атмосфера ніколи не давали відчути себе чужою. Склалось враження, що я працюю в цьому колективі вже дуже давно. Було надзвичайно цікаво спілкуватись з суддями, обговорювати судові справи, шукати варіанти їх вирішення та навіть писати проекти судових рішень по них. Коли в мене були запитання (а їх було безліч) , мені завжди пояснювали, наводили приклад, як ті чи інші нюанси вирішуються. Не тільки теоретично, а й на практиці я відвідувала судові засідання одного судді чи навіть колегії, бачила як в судовому залі вершиться правосуддя. Можливість безпосередньо бути присутньою в залі засідань, дізнатись всі подробиці судового діловодства дають великий багаж знань, який можна застосувати в своєму навчанні та в роботі в майбутньому. 

✅П’ять тижнів практики пролетіло непомітно та насичено. Ще раз я переконалась, що обрала правильну для себе професію та захотіла розвиватись в ній ще більше. 

✅Хочу подякувати всім суддям та працівникам апарату Тростянецького районного суду Вінницької області за можливість проходити практику саме в них, показати свої знання, набути нові навички та зрозуміти весь судовий процес з середини і прийняти в ньому участь. Весь колектив брав безпосередню участь у проходженні моєї практики, приділяв мені час, відволікаючись від своєї основної роботи. Для мене буде велика честь, якщо колись я зможу назвати цих людей своїми колегами і працювати разом з ними пліч-о-пліч.





Джерело: Тростянецький районний суд Вінницької області